® VWCLUB of UKRAINE • VW Клуб Украина https://forum.vwclub.ua/ |
|
не заводится після заміни ГРМ, гольф 4 ATD. https://forum.vwclub.ua/viewtopic.php?f=235&t=15101 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | American BOY [ 13 май 2020, 17:49 ] |
Заголовок сообщения: | не заводится після заміни ГРМ, гольф 4 ATD. |
привіт шукаю пораду. моє авто Гольф 4. 2004р . двигун ATD 1.9тді ,74квт. після заміни ГРМ не заводится .Хоча мітки виставляли по стопорах "фольксваген". Якщо коротко описати то колінвал мітка на 12год- співпадає зі стопором , а распредвал мітка 4Z дивится між двома усиками з яких датчик РВ зчитує дані- стопор увійшов через шестерню в голову блоку. Болти на розрізній шестерні виставлені по центру. Верхню мертву точку навіть перевірили по першому циліндру від шестерні РВ . вже після того як не заводилась і шукали в чому причина, відкрутили свічу накалу вставили дротик і крутили мотор доти поки він піднімався мітка РВ співпала з ВМТ, як і було . Діагностика видає помилку по датчику РВ , вихід за межі діапазону регулювання (19464 P3008) Авто завелося лише тоді як зняли фішку з датчика РВ , але тоді треба десь 3-4 секунди маслати стартером. Поміняли датчик РВ, результату не дало. І що дуже дивно без датчика РВ (знята фішка) авто їде набагато краще, реально хороша динаміка, раніше такого не було. ( до цього після купівлі авто, синхронізація КВ і РВ по діагностиці стояла 0 градусів , так ніби рекомендує ввесь інтернет простір, так в мене було і на пассаті Б5 з мотором AVB, те саме тільки продольний) Мене відправили до електрика . Електрик повторно звірив мітки , як я писав вище по ВМТ через отвір свічі накалу, авто всерівно не заводилось з датчиком РВ. Тоді взялися до тонкої регуліровки на розрізній шестерні РВ і вуаля Авто завелось з підключеним датчиком РВ. Виставили синхронізацію 0 градусів. Авто заводится з пів тика і їде , але так само як їхало до заміни ремня і навіть підтроює як і було, резинки на насос форсунках міняв не помогло далі легко троїть. пробіг рідний 210К. Як я прикинув коли фізично мітки стоять на місці авто їде дуже добре, динаміка просто шикарна, не троїть, з відключеним датчиком РВ, але щоб його завести з датчиком РВ потрібно ще тонко настроювати по компютері синхронізацію , але тоді авто стає гірше їхати так відчутно і починає підтроювати і це дратує. зараз виставив синхронізацію -2.2 чуть чуть стало краще . Я не можу зрозуміти в чому проблема і як її вирішити . |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |