® VWCLUB of UKRAINE • VW Клуб Украина
https://forum.vwclub.ua/

не заводится після заміни ГРМ, гольф 4 ATD.
https://forum.vwclub.ua/viewtopic.php?f=235&t=15101
Страница 1 из 1

Автор:  American BOY [ 13 май 2020, 17:49 ]
Заголовок сообщения:  не заводится після заміни ГРМ, гольф 4 ATD.

привіт шукаю пораду.
моє авто Гольф 4. 2004р . двигун ATD 1.9тді ,74квт.
після заміни ГРМ не заводится .Хоча мітки виставляли по стопорах "фольксваген". Якщо коротко описати то колінвал мітка на 12год- співпадає зі стопором , а распредвал мітка 4Z дивится між двома усиками з яких датчик РВ зчитує дані- стопор увійшов через шестерню в голову блоку. Болти на розрізній шестерні виставлені по центру.
Верхню мертву точку навіть перевірили по першому циліндру від шестерні РВ . вже після того як не заводилась і шукали в чому причина, відкрутили свічу накалу вставили дротик і крутили мотор доти поки він піднімався мітка РВ співпала з ВМТ, як і було .
Діагностика видає помилку по датчику РВ , вихід за межі діапазону регулювання (19464 P3008)
Авто завелося лише тоді як зняли фішку з датчика РВ , але тоді треба десь 3-4 секунди маслати стартером. Поміняли датчик РВ, результату не дало.
І що дуже дивно без датчика РВ (знята фішка) авто їде набагато краще, реально хороша динаміка, раніше такого не було. ( до цього після купівлі авто, синхронізація КВ і РВ по діагностиці стояла 0 градусів , так ніби рекомендує ввесь інтернет простір, так в мене було і на пассаті Б5 з мотором AVB, те саме тільки продольний)
Мене відправили до електрика . Електрик повторно звірив мітки , як я писав вище по ВМТ через отвір свічі накалу, авто всерівно не заводилось з датчиком РВ.
Тоді взялися до тонкої регуліровки на розрізній шестерні РВ і вуаля Авто завелось з підключеним датчиком РВ. Виставили синхронізацію 0 градусів. Авто заводится з пів тика і їде , але так само як їхало до заміни ремня і навіть підтроює як і було, резинки на насос форсунках міняв не помогло далі легко троїть. пробіг рідний 210К.
Як я прикинув коли фізично мітки стоять на місці авто їде дуже добре, динаміка просто шикарна, не троїть, з відключеним датчиком РВ, але щоб його завести з датчиком РВ потрібно ще тонко настроювати по компютері синхронізацію , але тоді авто стає гірше їхати так відчутно і починає підтроювати і це дратує.
зараз виставив синхронізацію -2.2 чуть чуть стало краще . Я не можу зрозуміти в чому проблема і як її вирішити .

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/